Biežāk uzdotie jautājumi

Pasūtījuma veikšana un saņemšana

1. Kā notiek pasūtījuma veikšana?

Lai veiktu pasūtījumu:

  • Izvēlieties JRT izrādi, kuru plānojat apmeklēt.
  • Atlasiet ēdienus un dzērienus, ko vēlaties pasūtīt.
  • Veiciet apmaksu.

Minimālā pasūtījuma summa ir 20 EUR. Pasūtījumu varēsiet saņemt, uzrādot vai nosaucot pasūtījuma numuru.

2. Kad iespējams veikt pasūtījumu?

Pasūtījumus var veikt:

  • Ne agrāk kā 1 mēnesi pirms JRT izrādes datuma.
  • Ne vēlāk kā līdz pasākuma dienas plkst. 12:00.

3. Ko darīt, ja nepieciešams mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni 23554941, 29433768

4. Kur varēšu saņemt savu pasūtījumu?

Pasūtījumus iespējams saņemt kafejnīcā, kas atrodas Jaunā Rīgas teātra foajē, laikā, kuru norādījāt rezervācijas brīdī.

5. Ja pasūtīt ēdienu uz konkrēto izrādi vairs nav iespējams, vai tas nozīmē, ka visi galdiņi būs aizņemti?

Nē, kafejnīcas galdiņi būs pieejami arī klātienē. Iepriekšpasūtīšanai tiek rezervēta tikai daļa galdiņu, tāpēc droši apmeklējiet kafejnīcu arī bez rezervācijas.

Apmaksa

1. Kas notiek izrādes atcelšanas gadījumā?

Mēs ar jums sazināsimies pa norādīto tālruni un piedāvāsim divas iespējas:

  • Naudas atgriešanu.
  • Pasūtījuma pārcelšanu uz mainīto izrādes datumu, ja tāds ir pieejams.

2. Vai varu saņemt atpakaļ naudu, ja uz izrādi neierados un neizņēmu pasūtījumu?

Diemžēl šādā gadījumā nauda netiek atgriezta.

3. Ko nozīmē piekrišana pasūtījuma izpildei nepilnā apmērā?

Ja piekrītat nepilnai pasūtījuma izpildei, jūs apstiprināt, ka esat ar mieru saņemt tikai pieejamos produktus. Nauda par produktiem, kas nebija pieejami, tiks automātiski atgriezta uz jūsu kontu.